*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

عنوانش عشق است...

کم کم ،کم کم عاشقم شو


       اما محکم عاشقم شو


کم کم بیا نزدیک ترم

       

        می خوام باشی دور و برم


....


نترس این عشق می مونه


       خدا باماست دیوونه


نترس این عشق پا برجاست


        نترس عشقم خدا باماست


نترس این راه همواره


         هوامونو یکی داره


...     ...     ...

http://s2.picofile.com/file/7176858816/e5e8qv92jm3cukbnywir_Copy.jpg

خدا وصیت منو...گوش بده نامه امو بخون


شاید دیگه من نباشم مواظب عشقم بمون


میسپارمش بهت میرم تمام تارو پودمو


یه وقت نیاد برنجونیش کسل کنی وجودمو


خدا یه وقت کسی نیاد بدزده قلب ساده اشو


کسی نیاد تو زندگیش بشینه زیر سایه اشو


...بهش بگه دوسش داره...خیلی بده زمونمون


خدا سپردمش بهت مواظب عشقم بمون...


       مجید خراطها


http://s2.picofile.com/file/7176857204/Copy_of_369.jpg

سلام 

روز شنبه رفتم انجمن شاعران جوان هر شنبه برگزار میشه

از اساتید دانشگاه دعوت کرده بودن منم بعد از سخنرانی بسیار استاد

با اعتماد به نفس کامل که انگار فروغ فرخزادم گفتم من می تونم شعرمو بخونم؟

استاد گفت؛بله دخترم بخون

منم شعر نسیم ندامت رو که توی آپ های قبلی براتون نوشته بودم رو خوندم

استاد گفت؛احساساتت رو خوب بیان کردی ولی الانه دیگه شعر نیمایی

طرفدار نداره بهتره بری تو کار شعر سپید در ضمن یکم هم وزنش اشکال داره

منم با لبخند گفتم؛بله استاد متوجه ام.

بعد از اینکه بقیه اعضا هم شعراشون رو خوندن واستاد هم برای هر کدوم اشکالاتی رو گرفت.

خودش یکی از شعراش رو خوند

خداییش در مقابل شعرای استاد شعرای ما نثر بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد