*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

تمووووووووووووم شد...تنفس

سلاااااااام


خوبید خوشید؟


کلاغو آخر پاییز شمردنو  وبالاخره نتایجو فهمیدیم البت بدونه کارنامه هر معلمی اومد 

نمره های کانامرو گفت


زیستو 20 شدم شیمی 20 شدم جغرافیارو20 شدم دفاعی 20 شدم اووووم زبانو 20 شدم


یه 19 داشتم یه 18 دوتا 15 یا 16(دقیقا نمیدونم)ماله فیزیکو ریاضیه اووووه اونجور نگاه نکنید خجالت 


میکشم  خب حسابی خوندم ولی خراب شد دیگه چیکارکنم


حالا اینو داشته باشید زبانه فارسیو به عنوان یه نویسنده و شاعر شدم16/5


اونوقت زبان انگلیسی رو 20


آهان ادبیاتو شدم19


و بالاخره عربی عزیزم


اونوو خبر ندارم معلم خواست بخونه گفتم جانه مادرت بذار همون موقع که کارنامه گرفتم 


سکته رو بزنم


البته اینجور نگفتما وگرنه فاتحم خونده بود کلی با کلاس حرفیدیم معلمم یه لبخنده ملیح زد 


که همون جریان آرامشه قبله طوفانه(هه هه)


دیگه چه درسایی مونده؟


آهااان وررررررررررزش اونو شدم بییییییییییییییییییییییست 


دیروز رفتم باشگاه چقدر خوش گذشت بعد از قرنی به ما یه تنفس دادن بریم یه احوالی از این استادمون بگیریم


من واقعا کاراترو دوس دارم


اوم بچه فکر کنم معدلم خیلی بایین باشه...


اشکال نداره مهم خودمم که همه درسارو بلدم(آره جونه عمت)


راسی چرا فیزیکو ریاضی این شکلی شدم ریاضیم پارسال 19/5 شد فیزیکم 19 امسال ترکوندم با


این نتیجه اما بازم خدایا شکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد