*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

مدرسه

به نام خدا


سلام

امروز بازم بیکاری داشتیم برگه های مطالعاتم داده بودن با اینکه مطالعات نخونده بودم شدم 18/5فکر 

نمی کردم همچین نمره ای بگیرم.


اصلا به جلد کتابم نگاه نکرده بودم(این دیگه از اون دروغا بودا)ولی خب اصلا نخونده بودم


امیدورام خدا هم به شما دوستان خوبم وهم من کمک کنه تا بتونیم درس هامون رو به خوبی بهاتمام برسونیم.


امروز مثلا فیزیک بردم بیکاریم بخونم مگه ملیکا گذاشت؟؟؟


رفتیم والبیال بازی کردیم چه بازی هم بود

بعدش رفتیم حرف زدیم

 برگه های زیستمون رو دادن من شده بودم 19؟؟؟


من خودمو کشتم به قول ملیکا کتابو خوردم اونوقت 19 بشم؟ رفتم کلاس اول ب


گفتم خانم xy چرا به من 19 دادید من 20 میشم!!!


گفت بده ببینم


درستش کرد اما گفت نمره هارو گذاشتم دیگه تاثیری نداره


اینم از شانس ما


ما لب دریا هم میریم باید با خودمون آب ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد