*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

افکار منفی

سلام دوستای نازنینم


واااای نمیدونید جقدر احساس بی مصرف بودن میکنم دو روز که تعطیلیم لای کتابم باز نکردم احساس  میکنم خیلی دختر بی مصرفیم همه وقتمو به کارای بیهوده میگذرونم...

اه...


من چقدر غر میزنم بسکه این چندروز موج منفی اطرافم پخش کردم برق فرکانسش سوزوندتم بسکه بد میارم...بابا یکم فکر مثبت...آخه کجایی پس


افکار منفی یه کاتا(نمایش حرکات رزمی مربوط به کاراته) میرم 

میزنم لتوپارتون میکنماااا انقدر نیاید تو مخم.


خل نشده بودیم که خدارو شکر اینم حل شد...


حالا شما مطلب زیریو بخونید من برم یکم درمورد امیدواری وافکار مثبت سرچ کنم...بلکه روحیه گرفتم.(نظراتونم ایشالا دفعه بعد تایید میکنم)



دنیای عجیــــبی شده...


برای دروغ هایمان خدارا قسم میخوریم


ولی به حرف راست که می رسیم میگوییم جان تو...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد