*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

دوستان

سلام


دوستان عزیزم امیدوارم خوب باشید...در جواب یکی از دوستان عزیزم باید بگم تو آپ قبل که نوشتم ازت متنفرم شخص معلومی نبود همین جوری گفتم شاید به زندگی به افکار منفی به بدشانسی...


ببخشید که این روزا اوضاع وبم انقدر غمگینه راستش خودمم از خودم بدم میاد که شدم یه آدم دو رو 


خودم در اوج نا امیدیم الکی واسه دوسم که اومده باهام دردو دل کنه شعار میدم خودمو میزنم 


کوچه علی چپ ادا آدمای شادو امیدوارو درمیارم،براش کلی شعار دادم


ببخشید دوستان من این روزا زیاد رو به راه نیستم


نظراتون رو بدون جواب تایید میکنم امیدوارم ناراحت نشید.ولی نظراتون رو میخونم.


فعلا تا بعد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد