*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

درس خوناش بگن...

سلام دوستای گلم


امروزم آخرین روز  از تعطیلات خوشمزه عید


اوووم اصلا حوصله درس مرسو ندارم یه صفحه هندسه کار میکنم دوساعت استراحت


دوتا فصله هندسه رو 5 روزه طول دادم،اه اصلا این درس چیه؟وقتمونو الکی میگیره


نه ولی خوشحالم که مدرسه ها دوباره از سر گرفته شده البته 99%اضطراب دارم


اون یک درصدم واسه امید دادن به اساتید ودبیران هستش...


اصلا توی  این تعطیلات لایه کتابم باز نکردم اما به حول و قوه الهی اگر شیطان بگذارد


نگاهی بیاندازیم 


بابا خو اعصابه آدم بهم میریزه بعد چندماه که کتابو قورت دادی بری ببینی روز از نو روزی از نو


هیچی به هیچی اصلا گلبول قرمز چیه؟!!! زیست چیه؟(هیچی  ازش یادم نمیاااااااااد)


دلم میخواد خودمو خفه کنم،بخدا حفظ نمیکنم حسابی میفهممش اما باز یادم میره


چقدر تکرار کنم آخه


تروخدا یه راه حل پیشنهاد کنید تا ازین خود در گیری در بیایم!!!


کمممممممممممممممممک


راستی بچه ها سعی کردم محیط وبمو


 یکم سر و سامون بدم(منحرف نشید همون نظمو انضباط)تا یکم شاد تر  بشه نظرتون رو هم 


در این باره بگیدو البته پیشنهادیم برای موندگاریه مطالب تو ذهن بنده حقیر فراموش نشه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد