*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

تحقیق در باره فشار خون

سلام دوستای عزیز


میخواستم در رابطه با اهمیت فشار خون تحقیق کنم اما نمیدونم از کجا شروع کنم 


باید به مدرسه ارائه بدم،راستش یه مسابقه اس،دوس دارم موفق بشم.


شما ها که کمکم میکنید دیگه؟


لطفا تو نظرات راهماییم کنید و اگر ادرس سایتی دارید حتما خبرم کنید


منتظر نظراتتون هستم.


________________________________________________

اضطراب؛


فردا امتحان فیزیک دارم،اضطراب دارم عجیب،میترسم خراب کنم فصل 2 و3 رو دیروز خوندم امروزم فصل 4و5


وای نمیدونید دارم میترکم از اضطراب ،اگه خراب کنم چی؟


همچین وقت میشد ازمون بپرسه که منم نمره کلاسی داشته باشم،اه 


فیزیکو خیلی دوست دارما اما زیاد توش موفق نیستم البته پارسال بودما فکر کنم شده 19یا20


اما امسال تو کارنامه 15 یا 16 شدم اووووف میترسم


بچه شما در باره مطلب بالاییم حتما نظرتون رو بگید آدرس وبی سایتی اگه میدونید تو نظرات


برام بذارید،ممنون


موفق و موید باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد