*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

*ღ برگی از دفتر خاطرات من ღ*

♥بنام خدای عزیزم♥

زبان فارسی.

به نام تنها همدم زندگیم "خدا"


سلام دوستای عزیزم خوبید؟جدیدا هیچ سر نمیزنید!جدیدا وبم سوت و کور شده


امیدوارم خوش باشید،امروز حسابی اعصابم خورده فوق العاده خورده


دارم منفجر میشم میدونید چیه فردا امتحان زبان فارسی دارم کتابمو تو مدرسه جا گذاشتم!


دارم دیوونه میشم  حالا هم نمیدونم چیکارکنم؟دوستامم قطعا میخوان بخونن وگرنه میرفتم

ازشونمیگرفتم


ساعت 4 باید برم باشگاه ولی اصلا حوصلشو ندارم


ولی چون امتحان کمربند دارم باید برم کاتا و کمیته رو نمره کامل آوردم فقط تکنیک مونده


اونم ایشالا قبولم


ولی آخه کی حوصله داره بره باشگاه اونم تا ساعت6و خورده ای.


بچه ها زبان فارسی رو چیکارکنم ولی چون بچه خیلی خوبیمو امتحان ادبیاتمم نوزده و


 خورده ای شدم معلم میبخشتم...البته امیدوارم


ایشکال نداره فدای سرمممم


دوستون دارم قد  یه دنیا باور کنید(باورم نکردید نکردید)


موفق و موید باشید.


خدافظ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد